La Familia na cestách po světě

— 1. Duben, 2022

Austrálie našemu oddílu přišla už malá, a tak jsme se rozhodli prozkoumat celý svět na chatě Barnošce. Tak jak už to bývá zvykem sešli jsme se před farou v pátek ve tři hodiny odpoledne. Autobusem jsme se vydali z Dobré do Raškovic k hotelu Ondráš, kde jsme přestoupili a dál jeli až na zastávku Krásná, Nižní Mohelnice, lesní zpráva. Pak jsme museli jít pěšky dvě hodiny strmou a blátěnou cestou k chatě, která je kousek pod vrcholem Travného.

Poté co jsme došli na chatu, jsme se vybalili, a protože nám po cestě vyhládlo tak jsme si dali na večeři to co jsme si každý přinesli. Po večeři jsme si zahráli hru: Jak se známe u nás doma. Byli jsme rozřazeni do dvojic, měli jsme 10 min na to abychom si o sobě řekli co nejvíc informací a potom vedoucí pokládali otázky na toho druhého z dvojice a museli jsme stejně odpovědět, když někdo odpověděl špatně, tak šla na řadu další dvojice. Celkem jsme zahráli tři kola a byla to sranda.

Jakmile jsme dohráli, tak byla na řadě další hra a to, že jsme se museli vytvořit skupinky a do každé skupinky jsme pak dostali A4 s jedním slovem. Měli jsme si vymyslet svůj stát a pak to odprezentovat ostatním. Ale protože už bylo hodně hodin, tak jsme šli spát.

Druhý den po rozcvičce, jsme si dali buchty s čajem. Poté co všichni dojedli, jsme šli ven hrát další hru. Tentokrát jsme museli podle indicií hádat názvy států, ale nebylo to tak jednoduché. Indicie jsme museli podle mapy najít kolem chaty a k tomu jsme nesměli chodit normálně, ale pokaždé nějak jinak např. jsme museli skákat po jedné noze anebo žabáky.

Když jsme hru dohráli, tak jsme si šli vařit oběd a aby to bylo zábavnější, tak jsme se rozdělili na holky a kluky s tím že nám to vedoucí pak ohodnotí. Dělali jsme těstovinový salát s dresingem. Nakonec vyhráli kluci díky tajné ingredienci od vedoucího. Po obědě byl odpolední klid. Jakmile jsme nabyli energie, jsme šli hrát další hru, ve které jsme museli všichni spolupracovat a cílem bylo vyléčit svět od různých nemocí a odvrátit hrozící pandemii, což se nám nakonec podařilo. Ale protože už bylo hodně hodin, tak jsme si šli na večeři udělat palačinky a poté byl volnější program.

Další den ráno jsme si dali rozcvičku a na snídani jsme měli buchty anebo ovesnou kaši, kdo co chtěl. Pak už jsme jenom uklidili chatu a vydali jsme se zpět do Dobré.